Isnin, 8 Oktober 2012

JENAKA SAJA SUKA SUKA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ.


Test Test .. Fuyooooo lama xmain tulis tulis kat sini ...
Sekarang makin sibuk dengan exam oh exam , dah nak masok corner , excident jer belom lagih .. HAHA
Exam start on 15 Oktober till 6 November ... Bahagianya --'
Cerita hari ni pasal seorang junior sekolah aku .. Dia sering dijadikan lawak bagi segelintir student termasuk aku ... Kesian pon ada aku tengok dia tu  ..Nama dia Nadirah .. Duduk kat Parit 4 kot , tah malas nak amik tau pasal dia .. Harini jumpak dia dekat library , kebetulan ada aku , Gear dengan student 4IM (lelaki sahaja) . Si Nad ni kepoh , kalut orangnya . Budak 4IM ni pon ganggu la si Nad ni tengah baca buku , aku dgn Gear tgah dok syok buat revision , nak exam lah katakan .. Haa .. Den terpusing pusing aku tengok si Nad ni apabila diganggu oleh budak 4IM . Sadlife .. Lols . Den tetiba ada suara yang amat mengerikan menusuk ketelinga aku dan ternyata itu ialah si Nad .. Dalam hati aku berkata *ahhhh sudah , punah kali ni* *Gear gelak sakan , dan aku cuba menahan gelak lalu melepaskan nya jua* . Selepas si Nad ni datang sebelah aku , tetiba Am datang menghampiri si Nad , si Nad pon bangun *aku suka sebab terpikir dia nak belah daripada join dengan kami* tuptup si Nad nak marah si Am tapi xjadi lalu duduk balik .. Cemuih punya budak .. Aku xmo dok sebelah dia , aku angkat kaki lalu duduk sebelah Gear dan dgn si Nad .. Aku gin tireng hak inyak (aku pon tengok jer dia)  .. Selepas 5 minit kemudian , kawan si Am iaitu si SA pulak menganggu ketenteraman si Nad dengan cuba mengetuk bahu si Nad dengan menggunakan besi yang kepit newspaper tu , den angin kus kus si Nad datang lalu mengatakan kepada mereka  " DON'T TOUCH ME OKAY " , tanpa membuang masa aku dan Gear serta student 4IM tadi gelak .. Naik senak perut aku ... Kesian kat dia , aku malas nak back up dia sbb dia pernah langgar moto aku .. Haih .. Tu lahhhhhh --' .. Kemudian si Nad ni p report dekat cikgu library tu mengatakan bahawa "Cikgu tengok ni depa kacau kami" . Kami stand for her only not me and Gear .. OhHerBahasaMalaysia .. lol  .. Itu lah dia tu , act aku respect dia jugak lah , sebab dia pernah baca sajak masa hari kemerdekaan rituh dengan nada punya semangat .. K This her picture ...........................................................
                          

                                     ERROR


THE ENDS ~

-->

Tiada ulasan:

Catat Ulasan