Isnin, 30 Julai 2012

E X A M O H E X A M

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ.

Alhamdulillah . 10 Ramadan telah berlalu . Semoga kita mendapat syanfaat daripada puasa puasa kita . Amin .
So , harini nak ceghita pasai exam pk2 yang akan berlangsung pada 1 Ogos 2012 serentak dengan trial PMR .. Good Luck for batch's 97 ...
Ok , exam kali semua dapat paper ringkas ringkas je , tapi kena berusaha dengan semampu gigih sekuat cinta hati yang mungkin .. Eh .. AABBCCDD ..
Kali ni punya exam , aku nak luluskan jugak semua subjek yang aku ambik , insyaallah .. Aku takmao result aku teruk macam Mid-Term hari tu , sampai 5G .. Ohh  , kecewa tahap ASDFGHJKLQWERTYUIOP !
Apa pun , aku kena improve dalam subjek Sejarah dan MathTam .... >,<"
Bukan Senang Nak Jadi Senang , Bukan Susah Nak Jadi Susah .............
Misi aku sekarang ni is takmau tidoq dalam kelas dan sewaktu cikgu mengajar .. Last friday haritu , aku tertidoq sampai 4 masa , daripada 8.40 a.m - 10.45 a.m .. Apa ja yang merasuk aku time tu .. HAHAA

Oleh itu terima hadiah daripada Miey Ngok ..
Pastikan keselamatan anda terjamin .. Okeng ..


SELAMANYA HARIMAU MALAYSIA .... MANCHESTER  CITY PUNG APA KURANGNYA .. KBAI XD



-->

Tiada ulasan:

Catat Ulasan